Урок 46 Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Духовне життя України в другій половині ХІХ ст.» - Конспекти уроків історії України 9 клас - Конспекти уроків - Каталог статей - СВІТ ЗНАНЬ!
Вівторок, 06.12.2016, 15:06
Вітаю Вас Гість | RSS

СВІТ ЗНАНЬ!

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
ДПА -2013
ЗНО - 2013

Каталог статей

Головна » Статті » Конспекти уроків » Конспекти уроків історії України 9 клас

Урок 46 Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Духовне життя України в другій половині ХІХ ст.»

Урок 46

Тема. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Духовне життя України в другій половині ХІХ ст.»

 

Мета: перевірити рівень підготовки учнів з теми відповідно до програмових вимог: рівень теоретичних знань дат, фактів, подій, понять та їх розуміння й використання; перевірити рівень набутих умінь і сформованих навичок; оцінити рівень навчальних досягнень учнів з вивченої теми.

Тип уроку: контролю та перевірки знань.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Методичні рекомендації (див. урок № 8).

ІІ . Оцінювання та перевірка знань

Виконання завдань

1. Прочитайте текст і дайте відповідь на запитання.

«Намагаючись привернути увагу широкого загалу до життєдайних джерел фольклору, він обробив та опублікував понад 600 народних пісень, своїми теоретичними працями заклав підвалини української музичної фольклористики. Розуміючи масштаби і значення творчості Т. Шевченка для процесу становлення української нації, композитор створив цілий музичний цикл "Музика до «Кобзаря» Т. Шевченка», до якого увійшли понад 80 творів різних жанрів та форм”».

Про кого із діячів української культури йдеться у даному документі? Назвіть його найбільш видатні твори.

Відповідь: Микола Лисенко; «Різдвяна ніч», «Утоплена», «Наталка Полтавка», «Тарас Бульба», «Енеїда», «Коза-Дереза», «Пант Коцький» та ін.

2. Установіть, які із наведених творів мистецтва є творами живопису (чотири правильні відповіді).

1) «Святочне ворожіння»

2) «Українська ніч»

3) «Вечір у степу»

4) «Майська ніч»

5) «Ясні зорі»

6) «Ярмарок»

7) «У темряві»

Відповідь: 1), 2), 3), 6).

3. Позначте пам’ятки культури, які були споруджені у другій половині ХІХ ст. (чотири правильні відповіді).

1) Володимирський собор у Києві;

2) будинок Полтавського губернського земства;

3) будинок міської думи в Києві;

4) пам’ятник Богдану Хмельницькому у Києві;

5) парк «Софіївка» в Умані;

6) драматичний театр в Одесі;

7) драматичний театр у Сімферополі.

Відповідь: 1), 3), 4), 7).

3. Позначте прізвища відомих українських художників другої половини ХІХ ст. (чотири правильні відповіді).

1) А. Куїнджі;

2) І. Труш;

3) В. Симиренко;

4) О. Кобелєв;

5) К. Костанді;

6) М. Пимоненко;

7) М. Микешин.

Відповідь: 1), 2), 5), 6).

4. Із наведеного переліку виберіть твори, які належать перу

І. Карпенка-Карого (чотири правильні відповіді).

1) «Лимерівна»;

2) «Мартин Боруля»;

3) «Сто тисяч»;

4) «Глитай, або ж павук»;

5) «Хазяїн»;

6) «Не судилося»;

7) «Безталанна».

Відповідь: 2), 3), 5), 7).

5. Позначте факти, які свідчать про розвиток української освіти та науки другої половини ХІХ ст. (чотири правильні відповіді).

1) Відкриття кафедри історії України у Львівському університеті;

2) відкриття в Одесі Новоросійського університету;

3) відкриття Харківського університету;

4) відкриття перших жіночих гімназій;

5) заснування у Києві Українського Наукового Товариства;

6) утворення в Галичині освітнього товариства «Просвіта»;

7) відкриття гімназії Вищих наук у Ніжині.

Відповідь: 1), 2), 4), 6).

6. Установіть відповідність між прізвищем українського драматурга та назвою його твору:

А   Михайло Старицький

1   «Сто тисяч»;

Б   Марко Кропивницький

2   «Лимерівна»;

В   Іван Карпенко-Карий

3   «Ой, не ходи, Грицю, та й на вечорниці»;

Г   Борис Грінченко

4  «Степовий гість»;

 

5  «Дай серцю волю, заведе в неволю»

Відповідь: А — 3; Б — 5; В — 1; Г — 4.

7. Установіть відповідність між діячами культури та сферами їхньої діяльності.

А   Марко Вовчок, Іван Нечуй-Левицький

1   Живопис

Б   Марія Заньковецька, Микола Садовський

2   Скульптура

В   Микола Пимоненко, Архип Куїнджі

3   Архітектура

Г   Олександр Беретті, Олексій Бекетов

4   Література

 

5   Театр

Відповідь: А — 4; Б — 5; В — 1; Г — 3.

8. Установіть відповідність між прізвищем автора та його твором.

А   Володимир Антонович

1   «Історія України-Руси»

Б   Дмитро Яворницький

2   «Про походження козацтва»

В   Михайло Грушевський

3   «Історія русів»

Г   Микола Костомаров

4   «Історія запорозьких козаків»

 

5   «Руїна»

Відповідь: А — 2; Б — 4; В — 1; Г — 5.

9. Установіть відповідність між прізвищем художника та назвами його творів.

А   А. Куїнджі

1    «Українська ніч», «Вечір на Україні»

Б   Т. Шевченко

2    «Перед грозою», «Ярмарок»

В   К. Костанді

3    «Бездоріжжя», «На греблі»

Г   М. Пимоненко

4    «В люди», «Старенькі»

 

5    «Катерина», «На пасіці»

Відповідь: А — 1; Б — 5; В — 4; Г — 2.

10. Установіть відповідність між датою та подією.

 

А   1894 р.

1   Відкриття в Одесі Новоросійського університету;

Б   1882 р.

2   відкриття технологічного університету у Харкові;

В   1865 р.

3   заснування Товариства українських акторів;

Г   1862 р.

4   написання П. Чубинським вірша «Ще не вмерла Україна»;

 

5   відкриття кафедри історії України у Львівському університеті

Відповідь: А — 5; Б — 3; В — 1; Г — 4

Категорія: Конспекти уроків історії України 9 клас | Додав: Alisan (12.09.2013)
Переглядів: 549 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
1 - 11 класи
Друзі сайту
Бібліотека
Теги